Merve2016 Gaziosmanpaşa fizik tedavi eğitim ve araştırma hastanesi kadın doğum semra yüksel e giden var mı
Nur8lina Merve2016 özgür beye gidiyorum ben Semra hanım da iyiymiş ama siz memnunmusun hastaneden ben geçen hafta ilk defa gittim memnun kaldim
Merve2016 Nur8lina benim görümcem o hastane de doğum yaptı çok memnun kalmış ama başka bı doktorda yaptı bende semra hanımdan aldım ayın 29 un da gidicem burdan giden var mı iyi mi merak ettim bende
Merve2016 Nur8lina bir kere gidince bir daha ki gidişler de onlar mı gün veriyor yoksa her seferinde biz mi randevu alıyoruz
Merve2016 Selcan17 ben iptal ettim bayramdan sonra ya almak için ama artık hiç randevu bulamıyorum oda elimden gitti😬🤣
Merve2016 Selcan17 semra hanımın yorumları baya iyi inşAllah tekrar randevu bulabilirim bende . Sizde Gaziosmanpaşa da mi oturuyorsunuz yakın mısınız hastaneye