Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum daha önce apandisit ameliyatı oldum ve gecen gün arkadaşlarımla konuşurken daha önce ameliyat qecirdiysen normal doğum yapamazsın dediler dogrumu veyatta böyle bı durum yaşayan varmı kasıktan kist ameliyatı olan apandisit ameliyatı olupta normal doğum yapan varmı