Kızlar bugun 10da muaynem vardi kalp atışını duymak için alttan baktı doktorum.kanaman yok dedi gayet guzel hersey yolunda dedi.19:30 da iç çamaşırimda leke fark ettim açik kahverengi gibi doktoru aradim ameliyattaydi asistani şuanlik sorun yok akinti devam ederse yada kan gelirse gel dedi. İkinci gebeligim olmasina ragmen tedirginim gitsemmi diyorum kizlar normalmi acaba yoksa dedikleri gibi devam edincemi gitsem ? Malum korona var kucukte cocugum oldugu icin fazla girip çikmak istemiyorum hemn linçlemeyin.