Tugcekandemirtirtir bitanem seni Kadir ezildi tarafından tanıdım ve görmeden çok sevdim önce rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin evladını. Asıl konuya gelince ben erken açılma ve sancıyla 22 haftalık ikizlerimi kaybettim ulan gine hamileyim ve erken Doğum riskim var şükür ki bu sefer 34 haftalık olduk bile en azından küvezde de kalsa Yaşar Sevinci var içim de şuna günde 4 kez 6 saat arayla nidcard geceleri 200 mg progestan fitil ve mağnezyum Demir ve d vitamini içiyorum kabız olmayaya dikkat ediyorum çünkü benim Serklaj dikişim var bi bakıma şanslıyım dikişim bebeği içerde tutuyor bol bol yatıyorum ve günde en az 1 saat oturur pozisyonda ayaklarımın altına yastık koyarak yüksekte tutuyorum bu kasılmama ve bebeğin toplanmasına az da olsa engel oluyor dualarım hepimizle umarım sağlıkla kavuşuruz meleklerimize çok öpüyorum 😘