RabiaMG kedilibiranne benim gecen olmustu. Wc cikamiyordum baya kanamisti hemoroid oldum sanirim. Sizinde mi o sekilde oldu durduk yere kanamamstr herhalde
kedilibiranne RabiaMG benim 5. aylarda bir iki kere olmuştu düzeldi diye sevindim şuan 27 haftalığım ama bu iki gündür yine ufak ufak bu sorunla karşılaşıyorum ve çok canımı sıkıyor . Aslında zorlama yapacak bir durum değildi ama kanadı sanırım uzmana gidicem 😞
RabiaMG kedilibiranne benim sekerim var diyet yapiyorum o yuzden oldu bende doktoruma danistim hemen magnezyumu 1,5 ic fayda edebilir dedi. Tabi daha kotu olursam bende giderim baska doktora. Gecmis olsun canim