seydaau Kızlar signal white now kullanırım hep. Ama kustuk kaçkere fırçalarken baya baya kustum yani. Diş fırçalamaya korkar oldum
EylulEsen seydaau ben hep colgate kullanıyordum ama ilk hamilelgimde diş kontrolüne gittiğimde sensodyne kullan demişti kullandım hala da kullanıyorum bende hiç kusma vs olmuyor diş fırçalaraken ama kişiye göre değişiyor tabi😊
Ebru-isil Gebelikte florürsüz kullanmak gerekiyor.Ben Migros’taki biomed diş macunu kullanmıştım hamilelikte.Çeşitleri var Hindistan cevizli,ballı ve bi çok çeşidi var.Onlardan deneyebilirsin.
seydaau Ebru-isil evet öyle bir yazı okudum bende bugün. Kokusuz olanı varsa kokusuz alırım güvenemiyorum mideme ya