Reyyan34 Ne zormuş kız ismi ya kız anneleri ne karar verdiniz hem kulağa hoş gelen hem Manası güzel isim arıyorum krar veremiyoruz bi türlü 🤔🤦
DilanDag Reyyan34 aman sorma bizde öyleyiz karar veremiyoruz bir türlü… Lavin, Nilda, Eslem, Nare isimleri hoşumuza gidiyoruz şuan bakalım 😔🌸🌸
Homeless20 Reyyan34 biz kızımız olursa laçin koyacağız soyadımıza uygun diye :) anlamıda kartal şahin demek :) soyadımızda şahin 😂 laçin şahin 😂😂 harike bir uyum
sehrikarabulut Reyyan34 iki kızım var birisi yolda😊biri ceylin naz miniğin amine nur olcak Rabbimin izniyle
Elifnaz34 Reyyan34 benim kızım olsa Asel Lina koycaktim ama erkek olduğunu öğrendim bende bulamadım 😁😁
Mervehasan Benim kızımın ismide ebrar olcak ☺️Anlamı güzel bır ısım olsun ıstıyordum ebrara karar verdık.Cennette iyilerle beraber olan demek ❤️