SeHer1909 Hanımlar biz 36 hafta olduk . Benim normalde saçlarım ombreliydi baya sarışındım. Tam boya zamanım geldi hamile kalmışım yenilemedim. 🤰Bildiğim kadarıyla ilk 3 ay yasak zaten ama son 3 ayda problem olmuyor deniyor.🤔 Ben Dr uma sordum organikse boyayabilirsin dedi aslında ama yine de belirli oranlarda kimyasal içerir diye düşünüyorum. Bir yandan lohusalığa bakımlı gireyim şöyle bir kendime geleyim istiyorum ki Dr umda “insanın kendini iyi hissederek lohusalığa girmesi önemli” dedi 😀 Yaptıran oldu mu son haftalarda? Sonra yaptırayım dedim de bebekle de kuaförde zaman geçirmek ilk 3 ay zor olacak gibi Ay beni ya linçleyin ya da destekleyin baya arada kaldım ben napcam 😀😀😀
Eda_zafer_1 SeHer1909 33 haftamdayım dördüncü ayımdan sonra ınoa amonyaksız boyayla komple sacımı boyattım sımdı dıpleri uzadı dıplerını boyatıp uzerine ombre yaptırmayı düşünüyorum suan aynı zamanda kuaförüm Amonyaksız boyayla boyatabılırsınız bence ombrede diplere değmıyor zaten.
TugceDmrc SeHer1909 ayyy aynı ben de şuan seninle aynı durumdayım bende boyamayı düşünüyorum diplere çok değdirmeden organik boya ile hem bayram da geliyor zaten lohusayken yapabileceğimi düşünmüyorum ya 😂
Elifnaz34 SeHer1909 benim şuan saç rengim mavi eşimde kıskandığı için siyah yap diyip duruyor bende boyuycam mecbur 😁
denizsn SeHer1909 aynen bende tam boyatacaktım hamile olduğumu öğrendim şimdi yarısı kumral yarısı sarı oldu ve baya uzadı boyatsam mi kalsa mı diye ikilemdeyim doktorumla konuşacağım 34 haftadayım bende 🙄
SeHer1909 TugceDmrc ay bende lohusayken zaten götü başı dağıtmış olcaz benim ilk gebelik o tecrübesizlikle saçı başı kim düşünecek önceden aklım yerindeyken halletsem diyorum ben de 😀
irembozcalar Valla bende doğumdan sonra boyatayım dedim tahmini 10 günüm kaldı ama bebekle zor olacağını düşünmemiştim 🤔 benim de kafam karıştı şimdi 😂
SeHer1909 irembozcalar ya kırkım cıkana kadar zaten uykular haram oldu modunda olcaz 😀 kalkıp minimum ombre için 4 saat de bebekle kuaförlerde çok mümkün gibi gelmiyo Benim de 24 kaldı kız cok panikledim Bakımlı olasım var ama acele de karar veresim yok nir yandan her an her şey olabilir Allam yardım 😀😀😀
ozgeya SeHer1909 benim de aynı şekildeydi, yeni ombre yaptırmıştım bir süre sonra hamile olduğumu öğrendim. Dip boya yaptıramadım. Ben de dibi çıkmış saçtan normalde nefret ederim🤭 doktorum 20.haftadan sonra bir kereye mahsus organik boya ile boyayabilirsin demişti. Ben de doğumdan 2 hafta önce dip yaptırdım☺️
SeHer1909 ozgeya ya dipten değildi ombrem ama su an karman corman bişe Lohusalıkta bari saçtan kurtarayım şöyle banyo yapınca bari havalı bişe Dursun salmayayım kendimi istiyorum
Seymass SeHer1909 bende sisin gibi düşünüyorum. Hem psikolojik açıdan hemde doğum sonrasında bebekle birlikte kuaföre gitmek zor olacağı için doğum öncesi çok mantıklı
Mammimammi SeHer1909 bazı doktorlar saçına şampuan kimyasalını kullanıyorsan boya da kullanabilirsin tarzı şeyler söylüyor. Ama benim doktorum çok mu gerekli. Gerekliyse organik yaptır değilse yaptırma dedi. Organik boya olmadığını bildiğim için yaptırmıyorum. Ombre diplere değmediği için bence zararsız. Bende ombre yaptırıyorum ama altına boya lazım. Yaptırmayacağım
SeHer1909 Mammimammi ne kadar da olsa kimyasal içeriyor ama ben hamileliğim boyunca öyle her şeyden kendimi esirgemedimm. Yani şampuanım aynıydı yediğim içtiğim yasaklar dısında cok değişmedi son 24 günde de çok zararı olur mu ki dedim sonucta suyun içinde steril bir yerde ama insan yine de şüpheye düşüyor Anne olmak böyle bir şey galiba hem onun için en iyisi olsun istiyorsun hem kendini de yabana atmak istemiyorsun
TugceDmrc SeHer1909 aynen bide el kadar bebeği bırakıp gitsen bile orda bekliceksin bebek evde ağlaya ağlaya bi hal olur biberona da alışmış olur ondan bende yaptırmayı düşünüyorum yaptırıcam sanırım 😂 şu geldiğim hali zaten lohusayken görsem daha çok kendimi çirkin hissederim
irembozcalar SeHer1909 aynen bebekle zor olur boyatalım gitsin zaten maskemizi takarız çok koku almayız 😂 bende heyecanlanıyorum zaman azaldıkça
ozgeya SeHer1909 açıkçası bebeğe etki ettiğine dair kesin bir kanıt yok zaten. Doktorum sadece riske atmak istemediği için önermiyordu. Ben de kendimi kötü hissetmeye başlamıştım o yüzden doğumdan önce yaptırdım. Doğumdan sonra da her ay boyattım😁 aynaya baktığımda kendimi kötü hissediyordum.
Mammimammi SeHer1909 evet haklısınız. Biraz rahat olmak bebeleri de rahat bırakmak lazım. Ablam kuaför. O mesela illa yapacaksak son ayda yapalım diyor müşterilerine. Öyle her ay boyamıyor yapmıyor. Yaptıranları da bizzat da gördüm. Ama işte doktorum bana çok mu gerekli dedi. Düşündüm evet çok gerekli değil boşver diyorum.
-g3lsh SeHer1909 yaptır bence kuzum. Kendini iyi hissetmen de çok önemli.organik boyalar falan kullanan kuaförler var onlardan yaptır için rahat etmiyorsa.
ek-istanbul SeHer1909 ben 33.haftamda yaptırdım diplere değmedikçe ve sen boyayı koklamadıkça sorun olmuyor canım
Zynq SeHer1909 Ben de 39 +1’im, doktorum bir sakıncası yok dedi, lohusalıkta bakımlı olmak kendimi iyi hissetmek istiyorum. Cuma günü zorunlu sezeryan olucam. Bugün gittim dip boya, ombre, manikür, pedikür yaptırdım. Ohh kendime geldim walla 😂
SeHer1909 ozgeya mis gibi güle güle kullanın ya doğumdan snrada bitmiyor ki sorular süte geçer mi diye soru gördüm ben dedim yok artık zaten kaldı 20 gün. Bebeğin suyu plesantası zaten filtreler diye düşünüyorum ki dibe olabildiğince az dokunacak ve olabildiğince koklamamaya çalışıcam
-g3lsh SeHer1909 yap tabiki canin ne istiyorsa yap.Kendini iyi ve güzel hissetmen bebeğini de pozitif olarak etkiler.kanıtlanmış olumsuz net bir etkisi yok zaten.bazı doktorlar önlem amaçlı ilk aylar önermiyorlar okadar. Bu sürecin biraz da keyfini çıkarmak lazım çok da güzel olursun yaptır istediğini içinde kalmasın