Yyy_nnn_ooo Bugün 36+4. günlük oldu yaklaşık 3 saattir kısa süreli karın ağrısı yaşıyorum. Sabah ishal olduğumu fark etmiştim ishalden kaynaklanan bir ağrı olduğunu düşünüyorum. Sancının belden gireceğini biliyorum ama yine de sizlere bir sormak istedim?
Yyy_nnn_ooo Ara ara düzensiz ve yaklaşık 20 sn süreyle karnımın üst, göğsümün alt kısımlarında halen devam ediyor 🤷🏻♀️
Eylul9235 Bi arkadaşım karın ağrısı sebebiyle gidip doğuma alındı 36.haftada. Bence ihmal etmeyin. İshalde olduysanız dr görünün derim.