joki Zeyneptoprak bende bu sayılanların hiçbiri yok ama gebelik şekeri çıktı. İyi ki yaptırmışım ki önlem aldım (not: sağlık ocağında tokluk şekerime bakılmamıştı sadece)
Zeyneptoprak joki daha bi çok kıstası var hepsini yazmak istemedim hayır şeker yüklemesine karşıyım gibi bi algımı yarattım anlamadımki 😅
Zeyneptoprak joki başka bi hanfendide yazmışta bende yanlış algı oluşturdum sandım 😅 bu kişinin doktoruyla vermesi gereken karar çok ince ayrıntıları var çünkü 😊