Cakil01 merhabalar ben 1 yıllık evliyim benimde 5ay önce yaptığım teste öyle çıkmıştı hatta buradan sizin gibi sormuştum bazıları var dedi bazıları ise yok falan,bende umudu kestim ki zaten teste çoook silikti..Birkaç gün sonra adet oldum.Sonra hiç kafama takmadım iki ay öncesine kadar 9 günlük adet gecikmesi yaşadım ama asla beklemiyordum test yaptım önce ilk çizgi sonradan diğer çizgi silik çıktı hastaneye gidip baktırınca hamile olduğumu öğrendim şimdi 2 aylık hamileyim ❣️🙈Rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah