Kızlar merhaba. Doktorum şeker testi yapmayıp yalnızca açlık tokluk sınırına baktı. Açlık sınırında sıkıntı yok fakat tokluk sınırın yüksek çıkmış karbonhidrattan uzak dur dedi. Tokluk sınırımı söylememişti fakat e nabızdan kontrol ettim. Tokluk 159 çıkmış. Aranızda bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı? Bu değer yüksek mi doktorum başka hiç bişey demedi önümüzde ki ay aç gel dedi sadece. Sizce endişelenecek bir durum söz konusu mu? Biliyorum doktorla görüşmeliyim bu konuları ama önümüzde ki ay gel deyince bişey diyemedim .