Gmzegul canım benim 22.haftamdan beri totalis yani plasentam rahimi tam kapatıyor,26. 30. ve 31. haftalarda yoğun kanamalar yaşadım,hastanede yattım doğuma alacaklardı kaç sefer doğumhanede tuttular beni Allaha şükür evdeyim yatıyorum hatta dönerken bile korkuyorum ayağa kalkınca batma ve baskı oluyor bence çok dikkat etmek gerekiyor kendini yorma Allahın izniyle sıkıntı olmaz inşallah,33+2 oldum pazartesi kontrolüm var,34-37 arası sezeryan olucam ya sabır diyorum bekliyorum işte