Taskinalp ayazmoms41 hayır canım aksine çok normal. 32-34. Haftalarda genelde baş aşağı ayaklar yukarı dönüyor. Endişe etmene hiç gerek yok yani 🤗
Bus_ak18 ayazmoms41 benimde kafası göbek deliğimn orada ayakları hep sola yada asağıya vuruyor. Sanırım korkulacak birsy yok ama rahme baskı ağrı vs durumu oldugu için biraz rahatsız edici. 26. Haftaya girdik bugun
omrasln77 ayazmoms41 canım bnmde öyleydi ayakları asagıdaydı minnoş oglumum 🙈💙 30 haftada döndü şükür dogum pozisyonuna bnde cok takmıstım kafama normalmiş meğer ilk hamileligim insan tecrübebsz oluyo
Gzmsydr ayazmoms41 yani daha erken canım daha sonra dönüyor zaten 30 haftada döndü benim bas aşağı oğlan
Eternallove ayazmoms41 bende 25+1 im benim kızçeninde ayakları aşağıda zaten baş aşağı olması demek doğum pozisyonu demek yani bu iyi birşey sadece tekmelediği zaman elektrik çarpması olmasa daha iyi ☺️