Fatma93 ilk üç ay bişey yemedim öyle sadece çikolata yedim onuda abartmadan doktora gidecek zaman yedim 😄 kalp atışı duyulsun edilsin diye bişiler duymuştum hareketlensin diye 😄 daha sonra 3 ayı bitiminde cipsi yedim hazır keklerden yedim iki defa da kola içtim . Bunlar için çok çok pişmanım ama abartmamak lazım tabi inş bidaja canım istemez yemem içmem . Birde evde kendi cipsimi kendim yaptım lays yaptım sadeli ve hafif baharatlı acılı🥰