Tavsanim Arkadaslae umraniye devlet hastanesine giden varmi hangi doktoru onerirsiniz biede orda dogum yapan varmi nasillar merak ediyorum sezeryan olucam
Deletedmom95 Tavsanim ablam iki çocuğunu da orda doğum yaptı. Ebelerinden olsun doktordan olsun çok memnun kaldı ama öyle isim olarak bilmiyorum.
Esragg Tavsanim devlette sezeyn olmayınca kolay kolay hiç bir doktor doguma girmez ebeler normalse dogum yaptırıyor ben normal dogum beklıyorum 37 haftalığım
Tavsanim Esragg hadi ya benim 2. Gebeligim ilkini ozelde yaptim su an dada maddi acidan skntili oldugumuz icin devlete gidiyorum orada dr murat muhcu ve gülşen hanimmi ne varmis onu cok med ediyirlar ondan dolayi