Merhaba hanımlar bugün kontrole gittim ve doktorum suyun fazla daha önce gittiğin doktorlar söylemişmiydi dedi hayır söylenmedi geçen hafta detaylı usg yapılmasına rağmen böyle birşey söylenmedi bana dedim sizce doktor mu yanlış gördü bu durum yeni mi başladı ve ne yapmam gerekiyor ekmek pirinç pilav şeker tatlı meyve çok yeme dedi ben bunları yemiyceksem ne yicem biraz tuhafıma gitti ve moralim bozuldu ne yemem gerekiyor böyle bir durum yaşayan oldu mu belli bir doktorum olmadığı içinde her ay farklı doktorlara gidiyorum bazen özel bazen devlet ama 23.haftamdayım bana böyle diyen bir doktor olmadı bir hafta önce detaylıya gitmeme rağmen söylenmedi bu durumu yaşayan suyu fazla olan hanımlar varsa ne yapmam gerekiyor acaba ?