Kızlar merhaba çarşamba günü bandirma royal hastanesinde aylin akşanin takibindeyim şeker testi kan idrar yapılacak ac gel dedi 10 temmuz da kontrole gitmiştik dosyan açıkken 10 gün içinde gel yapalım dedi gidip yaptıran var mı fiyatını sormayı unuttum fiyatı hakkında bilgisi olan var mı acaba