kızlar değer 113 çıktı normal mi doktorum yoktu soramadım
Dilara8228 140dan aşağısı normalmiş canım
Dilara8228 Normal canım.
Dilara8228 140 alti normal canm tokluk sekeri ☺️
Dilara8228 118 di benim doktor çok iyi demişti
Bus_ak18 Teşekkürler 🌸
irva Teşekkür ederim 🌹
Ertey teşekkür ederim canım benim 😘
Gzmsydr Benim kide iyi o zaman teşekkürler 🌸