Cerenssn Etrafimdaki herkez cati muayenesi yapildiktan sonra ya suyun yada sancı geliyor diyor cati muayenesi yapildiktan kac gun sonra dogumunuz gerceklesti
DilekBodurr Cerenssn bugün oldum henüz bi şey olmadı kanalda bile değil daha 😃 38+1 im bu arada. Doğurursam haber veririm 🙂
Busra221 Cerenssn sanmıyorum benım erken doğum riskim olmasına ragmen doktorum 35 haftada mecburi yaptı hemde 2 sefer 1 hafta arayla. Ne sancı ne nişan suanlık. Belki haftası ileri olanlar için geçerli olabilir ama sanmıyorum
Benay10 Cerenssn çatı muayenesi olduğum gün sancım başladı ama bu kesin değil kimisinde o gün kimisinde 1 hafta sonra olur demişti doktor ben iki kere oldum çatı muayenesini o gün de sancım başladı ertesi gün doğurdum
Dmrasln Cerenssn Bende 38 haftalıkken çatı muanesi oldum sonra nişanım geldi şimdi 39+4 um hala suyum sancım gelmedi malesef 😑
1anneadayi_ İlk çatı muayenemi36+2 de oldum 2 cm açıklık vardı haala kontrole gidip geliyorum 40+1 deyim ne nişan geldi ne su ne sancı agrı vs 😢
morsunbul95 Cerenssn çatı muayenem den 1 hafta sonra sancım oldu ama ben 40 haftaya bekleyip öyle doğum yaptim