Serpil_27 28 haftalıgım tetonozun 2.dozunu yaptırdım ama sanki aşıdan sonra hareketleri azaldı gibi aşıdan olabilir mi kızlar yada hareketlerinden emin olmam için ne yapmam lazım ne yesem anlarım
Kuzeymiraa Serpil_27 meyve suyu meyve çikolata o haftalarda hareket düzensizliği olabiliyor stres yapmayın bir şey olmaz allahın izniyle
nil_sugra Serpil_27 tetanoz aşısı yaptıran herkes aynısını söylüyor canım. Aşıyı yaptırdım ve bebeğimin hareketleri 3 gün azaldı ya da durdu sonra geri geldi diyorlar..!
Marazin_annesi Serpil_27 bana bir doz yapıldı neden herkeze iki doz yapilio anlayamadm… Aşıdan değildir o canım devamlı hareket etmez bebiş ama çikolata ye sağına yat bakalim
Serpil_27 D3ryaoz ilkinde çok fark edemedim cnm Hareketlerini geç hissetmiştim çok hareketli değil sanırım benimki
Lizo Marazin_annesi tek doz yapılmasının hiçbir anlamı yok iki doz yaptırınca 1 yıl korunmuş oluyorsunuz tek olunca yarım kalıyor gibi birşey etkisi yok boşa yaptırmış oluyorsunuz
Marazin_annesi Lizo 27haftalikken bı kere yaptı ebe ikincide doğumdan sonra dedi Eylül’de doğum var Kasım’da iğne varmış
Lizo Marazin_annesi ben sağlık ocağında yaptırdım ikincisi için bir ay sonrasına gün verdi 29 haziran ilki ikincisi içinde 29 temmuzda gidip yaptırcam bende 23 haftalığım şuan ebenin açıklamasına göre iki aşı bir yıl koruyor ilkinden bir ay sonra ikincisi yapılıyor 3 ncüyü yaptırmak isterseniz 6 ay sonra geliyorsunuz dedi o da 2 yıl koruyormuş
Lizo Marazin_annesi zaten bu aşının yapılmasının sebebi doğumda kullanılacak herhangi bir paslı gereçten anneyi ve bebeği korumak oyuzden doğumdan sonra yapılması bana saçma geldi başka yerlere de sor bence annemde hemşire çünkü onlar da hep aynı şekilde yapıyorlar