Nisaaa Ovulasyon testinde yumurtlama günüm ve sonrasında esimle ilişkiye girdim ve bu ayın 9 u silindi testte catladı yani hemen ertesi gün 10 11 12 13 ü koyulaşıyor git gide sizce hamilemiyim
Bus_ak18 Nisaaa 3 4 kala tekrarla testi canım hala koyuysa birşeyler olabilir😊 ben 3 gün kala ovulasyonla öğrenmistim
Bus_ak18 Nisaaa googleye imgyukle.com yaz resmi yükle altta copy yazan yerden url kopyala buraya yapıştır bakam😊
Bus_ak18 Nisaaa canım bu koyu değil yani ilk çizgi gibi olması lazım. Ama 1 hafta var diyosun o yüzden 2 3 gün daha bekle derim. Benimki baya koyuydu çünkü
Nisaaa Bus_ak18 4 gündür böle güngğne koyulaşıyo 😀anlamadım 4 günde bir yumurtlayacak halim de yok 9 u çatladı 5 i yumurtladım
Bus_ak18 Nisaaa yok canım yumurtlamada değil bu kopkoyu olması lazım. Ama dediğin gibiyse her gün ni öncekinden koyu çıkması lazım. Bikaç gün daha sabret bakalım😊 umarım vardırr
Bus_ak18 Nisaaa yaaa evet koyulaşmıs eğer yumurtlama değilse kesin gebelik var yaa😊😊 hadi inşallah diyelimm