Kızlar ben genelde elbise çok giyerim alt üst pijama takımı nadir giyerim hastane için pijama takımı 1 tane aldım 2 tane de uzun gecelik aldım çarşıdan ama düz tek renk modelleri.biri mor birinde kavuniçi aldım kapalıyım diye uzun aldım şu dantelli lohusa gecelikleri kime sorsam aldık ama boş hiç güzel rahat değil dediler ben 2 elbiseyi 55 tl ye almış oldum ztn hastaneye giden gelende olmayacak aşırı süslülüğe gerek yok diye düşündüm yanlış mı düşüncem yine de alayım mı ?