Denizmavisii Kızlar merhaba sata göre 7+0 gebeyim 3gün önce gittik bebek ultrasonda görülmedi yarın tekrar gidicez geç döllenme olablr dedi doktor sizler kaçıncı hafta görmştünüz
Haticekckylmz Denizmavisii gorursun canim ALLAHIN izniyle insallah 1haftada daha bekle bizim cok erken oldu hersey cok sukur 6+5te kalp atisini duymustuk erken dollenme denildi bebegim 1hafta onde gidiyor suan 21haftaligiz
Denizmavisii Evet bizde üzülüyoruz Allah korusun boş gebelik şüphesi olabilir dedi doktor buarada hiç ağrılarım bulantım çbir belirtimde yok o yüzden daha çok korkuyorum yarın inşallah belli olucak.Siz bidaha ne zaman gideceksiniz
Cigdem91 Denizmavisii 6+6 da gördüm randevum o zamandı ama belki daha erken görebilirdiö bilemiyorum hayırlısıyla görürsünüz inşallah
Cekuli Denizmavisii başka doktora da gitseydiniz bana da 4. Haftamda baktı kese yok dış gebelik büyük ihtimal dedi sinir krizleri geçirdim ağlayarak başka doktora gittim ultrasonu koyduğu gibi gördük keseyi. Öyle değilsede 7-8 de görenlerde oluyor 🙏🏻
Partk Denizmavisii ben de yarın gidecegim canm 6 6 oluyorum yarın benimde bulantım falan yok olmadığına mı isaret ki olmaması
Denizmavisii Yarında bir sorun çıkarsa zaten hemen başka doktora da gitmeyi düşünüyorum inşallah bizimde öyle olur görünür 🙏🙏
Zaem Partk hyir cnm bnmde bulntm olmuyodu suphlniyodm acaba yk mu dye ama war ck skur ksiden kisiye dgsiyor
Cigdem91 Partk o haftlarda olmuyor bulantı hatta hemşirelere bulantım yok dediğimde gülmüşlerdi daha başlamaz diye 9. Hafta gibi başladı 🙂
Denizmavisii Kızlaar biz bu sabah gördük 🙏 çok şükür kalp atışınıda duyduk Allah isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu boşuna evham yapmışız
Partk Ben de yarın gideceğim canm inşallah ben de hayırlı haberlelrle dönerim 🙏 çok sevindim senn adına