Kızlar merhaba🥰 25 haftalık gebeyim.3 haftadır doktorum artık sırt üstü yatmamam gerektiğini söyledi.E durum böyle olunca uykular bana haram birde oğluşum hiç durmuyor gece her dönmemde sürekli hareket ediyor ama sürekli kıpır kıpır uykumdan uyanıyorum gece de gündüz de sağa veya sola yatmamda da farketmiyor acaba keyfi yerinde olduğu için mi böyle yoksa içerde rahatsız mı oluyor aklımda deli sorular 😅 bu arada ilk gebeliğim 🙈