Hatice1834 ilk ölçüldüğü gün bı içecek içirip vücuduma şeker yüklediler o gün açlık 98, tokluk 1.saat 178, 2. Saat 161 çıktı. Onun üzerine dahiliyeye yönlendirdi doğum doktorum. Gittiğim dahiliye doktoru ben o teste göre hareket etmeyeceğim onda çok şeker yukluyorlar normal yemeklerine göre bakalım dedi. Tekrar test istedi ondada Açken 90 çıktı tokken 121 bu değerlerinde normal dedi ama dikkat edip 1 hafta takibini yapacağını söyledi.