Merhaba canım seni instgramdada görmüştüm arkadaşlarım gönderdi senin gibi bir haniş diye bende serklajlıyım 2 kaybım var öncesinde şuan 20+3 günlük hamileyim size sormak istediğim çok şey var aslında ‘sürekli yatıyorum bende, geçen hafta biraz sancı hissettim sonra dualar falan uykuya dalmışım sonrasında bir daha sancı olmayınca doktora gitmedim kontrolüme daha var, dikişlerimde ara ara baskı hissediyorum bebeğin tekmesidir diye tahmin ediyordum ama o ağrımıymış ne dediler tam olarak sana ?