Betul1989 Kızlar cari muayene sinde cok kastım doktor normale zorlanırsın dusun dedı vajınumsmus var mı dedi cok kastın ıyı degıl dedı napmam lazım korkuyorum 😔
Cigdemveminik Betul1989 tedirgin oldğun için kasmş olablirsin kndinibirdhaki kontrolde dha rahat olmaya bak bnce korkulacak bişy değil vajinisms geçmişin yoksa tabi
Sevendays Betul1989 cnm hic uzulme bende kastim ama normal dogum yaptim hic takma kafana catir catir doguruon🤣
Betul1989 Sevendays cok Fzla kasma ve acı hissettim ılıskı sırasında da olur benım acaba vajınusmus falan mı dedım ki muayene olurken tedırgınde degıldım
Sevendays Betul1989 bende kasmistim ilkten bise hissetmion ama tabi ilerledikce insan elinde olmadan kendini kasiyo bnm doktorum da kendini normal doguma hazirla dedi direk kendine guven gerisi Allah oyle kuvvet veriyo ki hepsi oluyo bitiyo benim dogum yapalı 17 gun oldu bile