Fadiiik canım formda çok görüyorum seni , sanırım çok stres yapıyorsun , yapma tecrübeli biri olarak söylüyorum boşu boşuna sokma kendini strese. Ben tam 10 yıl sonra kendiliğinden gebe kaldım. Olmadı her ay stres yaşadım, her ay belirti aradım. Gebe kaldığım ay inan aklımdan tamamen çıkmıştı hatta amaaaaan yine adetim gecikti gebelik yoktur dedim ama değilmiş hamileymişim. Kendine bir meşgale bul , Fransa’ya yeni gittiysen okula yazıl dil için. Her gün yürüyüş yap , seni mutlu edecek şeyler yap.