Bebeğimin eşi aşağida canim sali gunu kanamam oldu 5 gündür hastanede yatiyordum bugun ciktim cok sukur banada herkes oyle dedi yatacaksin hic kalkmadan yatacaksin dediler sordum doktoruma yok oyle bisey sadece kendini yorma dinlenerek geçir hamileleigini dedi isim rahata kavustu cok sukur 😊 o yuzden sende bu konuyu doktoruna sorarsan cok iyi edersen herkes biseyler soyler ama en iyisini doktor bilir 👍