Ezgiozkan Kızlaaaar sonunda ben de gün aldım. Perşembe günü oğluşumu kucağıma alacağım inşallah 🤲 gün almak bile böyle heyecanlandırdıysa doğum nasıl olacak çok merak ediyorumm. 2 gün nasıl geçecek bakalımmm 💓
Mhtpctn Ezgiozkan ay ben 19 haftadayım sımdıden dogum dusunuyorum🥰 rabbım sağ salım anlamadan heyecan yapmadan ıns kucagınıza almayı nasıp etsın hayırlı ugurlu olsun annesıne babasına vatanına mılletıne hayırlı evlat olsunlar ınsaalllah 🤲🤲
Ezgiozkan Mhtpctn çok sağ ol canım teşekkür ederimm. Darısı herkesin başına inşallah. Senin daha çok vaktin varmış. Allah kazasız belasız tamamlamayı nasip etsin sana da inşallah 😍
Ezgiozkan Yesim2309 benim sezaryen ama 🤗 bir de zaten erken doğum riskim vardı oğlumun kafası çok aşağıda duruyor aylardır. Bir de nst de sancım çıkınca doktor alalım artık dedi. Aylardır yatıyorum erken doğum riski yüzünden ona rağmen bu kadar tutabildik 🤗 ama çok şükür 38 e kadar geldik ya daha ne isterim
Ezgiozkan Hlyaysel 37 bitti 37+2 yani 38. Haftada doğum yapmış olacağım. Bir de zaten erken doğum riskim vardı oğlum çok aşağıda duruyordu ve baş aşağıydı aylardır. Bir de 2 haftadır nst de sancım çıkıyor o yüzden gelişimi tamamlandığı için artık almamızda bir sakınca yok dedi doktor.
Hlyaysel Ezgiozkan hayırlısı olsun inş banada iki hafta önden gidiyo dedi yarın gün verecek 36 3 yetim erken die kendimi yiyorum