Yagmur41 Soyle ki meyvelinin tek dezavantaji icinde seker var onun disinda kefiri sade icemeyenler icin iyi. Ben kefiri hayatta icemiyorum mesela midemi bulandiriyor ama meyvelisini icebiliyorum. Hem bagirsaklara,bagisikliga cok faydali hem de kalsiyum orani yuksek oldugu icin kemiklere. Eger kefiri sade icebilirseniz kesinlikle sadesini alin bosuna seker de icmemis olursunuz ama icemezseniz de sorun degil icmeniz yeterli olur