Xxxl evet 2gunnsonra dogumum var daha boyunu hıc bılmıyorum fl 7ıle carpın falan diyorlar tahmını bosey cıksr diye bebek ılı buklum durdugu ıcinn ultrossan dogru olcmez demıstı doktorum kac tane doktora gıttıysem hıc bırı boyunu soylemedı suprız olucak bakalım