Hasiberym Babyy1S ben 7 sene önce yaptırgım için 😁 bunda girmedim daha yanlış bilgi vermeyim o zamn 20 dk felan kalmıştım
Babyy1S Hasiberym bazı hastaneler kısa bakiyormus gecende biri 500tl verdim girmemle cıkmam bir oldu hic bir sey anlatmadı ben sordum surekli dedi arastirmak gerekli 20dk bakan yerlerde var 😂
Hasiberym asiltosumm35 yok olmadı kzuum benm fotoyu paylaştıgın yerdeki linklerdi sen sayfann linkini atmışsn
asiltosumm35 Hasiberym benimde doktorum 12+4 de %90 erkek demisti canim bu ay kesim belli olcak insallahhh
Hasiberym asiltosumm35 anamm bu sene kesin erkek senesi bende 2 hafta küçük ark var oda erkek 😁 şuan kaçsın canm
asiltosumm35 Hasiberym 15+5im canim ama benimde cevremde bu yil cok hamile var sadece 1 tanesi kiz erkek yili diyorum bu yil icin 😍
Seyma-bagli Işte bu yüzden 2 li test yaptırmak istemiyorum insanın kafasında şüphe bırakıyorlar moralin bozuluyor 7 yaşında kızım var onda yaptırmadım bunda kararsızım