Anneler merhaba , 31+6 günlük hamileyim ikinci gebeliğim. 4 gün önce gece ağrıyla uyandım bir anda hemoroid çıkmış şiş ve oturmakta dahi zorlanıyordum kadın doğumcu cerraha yönlendirdi cerrah çıkan hemoroid memesini içeri aldı bir de krem verdi (anestol) bir kaç gündür çok rahattım ama bugün yine çıkmış ve çok canım acıyor ağrısını şişliğini giderecek bir yöntem biliyorsanız benimle paylaşabilir misiniz 🤦♀️