Pazar günü sabah 8.30 gibi nişanım geldı doktora gittim sonra çatı muayenesi oldum çatın dar dedi ebe doktora soyledım nstde sancım cıktı ama açılmam yoktu oğlumun kilosu 3600 dü doktorum çatımın dar oldugunu riske atmayalım dedi bende tamam dedim sezeryan oldum sezeryanda belden uyuşturma istedim sırtımdan anestesiyi yaptı amelıyatta bısey hıssetmedım ama sonrası ağrılıydı bugun taburcu oldum yatarken kalkarken zorlanıyorum agrı kesıcı hap kullanıyorum inş en kısa zamanda iyi olurum