Merhaba kızlar bugün kontrole gittim 36+2 olduk. Kilosu 3,400 boyu 52 cm olmuş. Geçen hafta 42 cm di bir haftada 10 cm uzamış 🙈💙 Tosbiğime kavuşmama 10 gün kaldı.Bide hiç yeri kalmamış iri olduğu için sıkışmış içerde 😔 Heycan bastı iyice 🙈💙 Herkese sağlıklı doğumlar dilerim. 💕🌸