Hilalblc-12 Kızlar 21 haftalık hamileyim cuma günü sağlık ocağında kan tahlili vermiştim bugün öğrendim kanım 7ye düşmüş ferrum fort kullanıyordum gün De iki kereye çıkardı doktor.. Kanimin düşmesi bebeğe bir zararı olur mu çok korkuyorum
ecembugra53 Hilalblc-12 canım kan yapıcı seyler ye ben öyle yapıyorum kuru dut dogal pekmez ye her sabah erik ye bunlsr kan yapar siyah kuru üzüm ye canım öğün aralarında bir avuç cok faydasını gördüm
Tatlisannedilekk Hilalblc-12 28haftalık hamileyim benimde aynı cnm, pekmez kuru üzüm keçiboynuzu falanda yiyordum ama benimde değerim düşmüş😔doktorum ilacımı değiştirdi günde 2ye çıkardı inşallah faydası olur.. hamile kalmadan da vardı kansızlık zaten bende
Hilalblc-12 Tatlisannedilekk bende de hamile kalmadan vardı kansızlık bide ben talesemi tasiyicisiyim. Kendi doğum dr kaç oldu söylüyorum hiç ilgilenmiyor.. bu aydan sonra özele gececm
Tatlisannedilekk Hilalblc-12 ben özele gidiyorum gayet memnunum çok ilgileniyorlar devlette baştan savmaca. Artık yediklerimize içtiklerimize daha dikkat etcez cnm inşallah yükselir değerlerimiz🙏🏻
Hilal1111111 Canim kanin cok dusmus bebege bi zarari olmaz ama dogumda cok kana ihtiyac olacagi icin kendini hemen toparla . Kan ilacini hic aksatmadan iç ve beslemene dikkat et kan yapici seyleri her gun tuket .