Sultangonul 37 haftalık hamileyim perşembe günü sezeryan günü alacağım. Bugün göğsümden su geldi. Doktoruma söylemeli miyim? Bu durum doğum belirtisi midir?
berfunya Sultangonul benim 24 Tr gelmeye başladı doktora sordum normal dedi. Sadece sıktırıp oynayıp uyarma dedi. Vücudunuz bebeği beslemeye hazırlanıyor🥰