Kızlar merhaba benim de en çok merak ettiğim konulardan birisi bebeğin hareketlerinin ne zaman hissedilmeye başladığıyla ilgili. Ben 18.haftanın içindeyim ama hala Bi kıpırtı yok bazen bağırsakta gaz gibi bişey hissediyorum o mu değil mi daha anlamıyorum. Siz kaç haftalıkken hissettiniz ve hissettiğiniz nasıl bişeydi?