Bende 35+4 haftalık hamileyim. Ve hamileliğin başından beri düşük tansiyon çıktı bende. Onunla mücadele ediyorum. Ama yüksek olmasından iyidir ve düştüğünde tuzlu bir ayran iç veya bir kaç tane tuzlu çekirdek em ve uzan dinlen rahatlatıyor bide bol bol su iç. Kendini asla aç bırakma ben bıraktığım an tansiyonum yerlerde. ☺️ Anlayacağın düşük tansiyon olması çok normal