Kızlar 40+2 deyim ama hala beklemedeyim hızlandırmak için bişeyler var mı günde yüzkere arıyorlar hala doğurmadın mı diye insanı strese sokuyorlar telefonumu mu kapatayım napayım sinir stres hat safhada ne yapmalıyım tatlı dille uyarıyorum anlamıyorlar illa kalp mi kırayım millet resmen beni bekliyormuş gibi 😓