7+3 deyim tiksinme bulantı var buzdolabının kapağını açamıyorum birşey yiyemiyorum içinden alıp.kendi pişirdiğim herşeyden tiksindim.yemek duymak görmek istemiyorum.ama dışardan gelenleri yiyebiliyorum.çay kahve kesinlikle içmiyorum🤢bu arada et ciğer balık gibi aşerdiğim yediğim şeyler var ki normalde et sevmeyen biriyim resmen sakız gibi et çiğneyesim oluyor😅kendime inanamıyorum