Fatma373737 dediğim gibi canım. Tam hareketler 25 den sonra belli oluyor. 30 a doğru dışardan da belli olmaya başlıyor. Hemen hemen bu haftalarda da işte siz dürtünce oda vurur falan öyle şeyler oluyor. Öyle konuşmayla falan tepki vermiyordu benimkiler. Sadece üzgün olduğumda daha durgun oluyorlardı. İlkte hamileyken mozart Beethoven falan dinletirdim hep. Çocuk doğdu huysuz büyüdü hala yaramaz. Hiç mozartlık yanı yok 😀 küçükte hiç dinletmedim. Oda tam tersi aşırı sakin uyumlu bebek