31+2 haftalığım ve diş dolgumda cok şiddetli agrı var yıyemıyorum sanırım dolgu hava alıyo yada çürük doktora sordum yaptırabılırsın dedı ama terrddütte kaldım sonucta ıgne vurucak dişş yapmak için zararı olursa dıye korkuyorum bu durumu yaşayam hamılelikte dişine dolgu yaptıran varmı 🙄??