Gamzes Kızlar selam 20 haftalık hamileyim ben hala sırtüstü yatıyorum ama bana halam öle yatmamam gerektigini öle yattıgımda bebegin nefessiz kalacagını söyledi ve kalbi yavaşlıyormuş dogrumu sizce korktum açıkcası ben sırtüstü yattıgımda hareket ediyo bebek en çok
Beebisimm Gamzes evet doğru söylemiş, doktorunuz aksi bir durum söylemedikçe sağa veya sola yatın sadece, benim bebek şu an sağ da yayıldığı için doktorum sadece sola uyuyabilirsin dedi, 14.hafta itibari ile sırt üstü yatmayı yasakladı.
zynpzynpzynp Kan akışı yavaşladığı için bebek çok hareket ediyor. Doktor kontrolündede o yüzden sırt üstü yatılır bebek hareketlensin diye. İyi değil canım sağ yada solu tercih et sırt üstü ve yüz üstü yatma 20 haftalık olmuşsun. Benim doktorumda solu daha çok tercih et diyor ama ben sağ sol döne döne nasıl uyursam artık 😊