Karbeyaz12 Merhaba ilk gebeliğim biraz bilgisizim geçen hafta doktora gittik ve keseyi gördük 2 hafta sonra randevumuz var tekrar. Bugün 5+6 dayım ama ne mide bulantısı ve gögüslerde büyüme ve hassasiyey hiçbisey yok?? Böyle gebelik yaşayan var mı başta acaba
ecembugra53 Karbeyaz12 bende biley olmadı canım herkeste olacak diye biley yok 🤲🏻😂 için rahat olsun 😂
Gzmsydr Karbeyaz12 Karbeyaz12 canım ne güzel işte inan olmaması daha iyi 7 8 hafta itibariyle başlıyor .s
Gokalpozge1 Merhaba aynıyız bizde 5+6 yız her hamilelik farklı oluyor ben şuan göğüslerime dokunamıyorum bile o kadar ağrıyor ki bende de mide bulantısı falan yok sadece çok uyukluyorum 😂
Tunazeyneb 6-7.haftadan sonra maalesef çok kötü vuruyor hiç aramayın o günleri şuan en rahat günleriniz
MYstryy Karbeyaz12 bende hic belirtjm yok var mi.yokmu derken bir basladi kesilmiyor 8 haftalik oldum ayakta duramiyorum mide yanmasi bulantisi ne varsa yasiyorum yemek yiyemiyorum tadini cikar suan .
Bikem @Karbeyaz12 Ben 8+4 deyim, bir kere bile midem bulanmadı, ben de sizin gibi endişe etmiştim başta ama yavaş yavaş alıştım :) Endişelenmeyin her gebelik biricik, herkesin belirtisi farklı şiddette olabilir. Sağlıkla kucağınza almanızı dilerim 💜