cgelmas zararlı diyen de var zararsız diyen de var. Benim de ilk kalp atışını duyamazsak alttan bakarız demişti ve ben istememiştim beklerim demiştim ama Allahtan gerek kalmadı, duymuştum. Tabii ki tercih senin canım ama ben korkuyorum hamileyken alttan bakmalarına