oozgee İyi günler hamile anneler 🌸 henüz 5+3 günlük hamileyim. Perşembe günü hcg 630 çıktı. Cumartesi günü 1697 çıktı. Persembe günü kese görünecek mi diye kontrole çağırdı. Ya gözükmezse diye korkuyorum. Siz kaçıncı haftada keseyi görmüştünüz 🌼
Sermec27 oozgee cok büyük ihtimal gözükür o zamana değeriniz 7000 civarı olur 3000 üzeri kese görünüyor zaten hayırlı olsun 🥰
ali0707 oozgee merhaba günümüz aynı :))) bende ilk 5+1 de gittim doktora. Henüz kese oluşmamış panik yapma oluşma aşamasında şuan 10 gün sonra gel ozamana görürüz dedi. Benim ilk gebeliğim ufaktan stres yapmıyo değil insan :) sizin sormanıza çok sevindim sayenizde bende güzel yorumlar okumuş oldum :) 1 hafta sonra gidicem bakalım heyecanla bekliyorum :))
oozgee İnsallah keseyi görürüz , teşekkür ederim 🌼 8 ay kadar bir süre maalesef olmadı. Bir de stresli bir insanım normalde de sanki bir şey olacakmış diye korkuyorum. Her şey Allah’tan tabi ki ama. Yine de 🙏🏻
snka2021 oozgee görülür görülür için rahat olsun ☺️ Biraz daha geç gidip kalp atışını da duymak da mantıklı