Hsrt42 benimde en büyük korkum bu çok araştırdım ama bebek içerde büyük olduğu için nefes yarı da kalır oysa doğum anında gelen sancıyla zaten nefes alıyormuşsun diye son varılan noktadayım ve araştırmaya devam ediyorum post bile açtım senden rica etsem biz henüz ortalarındayız gebeliğin en başta dilerim doğumun müthiş kolay ce rahat geçer sonra tica etsem bizimle doğum hikayeni paylaşır mısın?